OPINION

Trump, the brutalest in America!

Trump, il più brutale d'America!

Listen to this article

Svitlana Yarimey

Maybe Trump is not an actor like Reagan, maybe he lacks the laconic oratory of Kennedy and the composure of Lincoln, but damn on me if he is not the most courageous and most brutal man in America, who has taken on the burden of giving to Americans a Great America back and making it truly democratic in terms of international politics!

No wars! No lies! No Mass Media, transforming lies in truth, and truth in lies!

Trump pursues a Clean Policy without regard to the interests of the American White House, but taking into account the interests of his people and interests of Humanity as well!

This one is the real Leader! This one is the real President and not another Puppet in the hands of a Rotten Pyramid of the NWO!

In Italian:

Magari Trump non è un attore come Reagan, magari gli manca l’oratorio laconico di Kennedy e l’autocontrollo di Lincoln, ma che mi prenda un colpo se non è l’uomo più coraggioso e più brutale della politica americana, che si è preso il dovere di restituire agli americani La Grande America e renderla veramente democratica riguardo alla politica internazionale!

Niente guerre! Niente bugie! Niente media capace a distorcere la verità!

Trump sta perseguendo una politica pulita non considerando gli interessi della Casa Bianca americana, ma considerando gli interessi del suo popolo e Dell’umanità!

Questo sì che è un leader vero! Questo sì, che è un presidente e non un burattino nelle mani di una piramide marcia del NOM!

aldiplomasy

Transparency, my 🌉 to all..

Related Articles

Back to top button